Despre noi

                LAX TEK, companie infiintata in 1998, ca societate comerciala cu raspundere limitata,           

              LAX TEK, in calitate de distribuitor, comercializeaza echipamente de automatizare industriale si home, solutii de control acces hotelier, general si office, echipamente periferice si consumabile, alte echipamente de birou si pachete software.
         Succesul companiei se datoreaza in primul rand unei viziuni realiste de business care s-a adaptat permanent la provocarile unei industrii in care schimburile fundamentale de tehnologie sunt singurele certitudini. Capacitatea de a intelege particularitatea pietei locale si online, ca si acuratetea acestei viziuni de business, reprezinta valori majore care au condus in timp la consolidarea pozitiei pe piata echipamentelor.

              LAX TEK, se impune printr-o politica de promovare a calitatii de varf si este permanent preocupata de imbunatatirea gamei sale de produse si servicii, considerand ca fiecare client multumit devine un partener de durata.

              LAX TEK, este dedicata in acelasi timp acordarii consultantei si suportului tehnic, atat pe pentru procesul de vanzare efectiv, cat si in activitatile specifice, de pre si post vanzare.

         LAX TEK este de asemenea puternic orientata catre ridicarea nivelului tehnic si de sales astfel incat sa-si defineasca si sa-si consolideze valoarea adaugata in piata.

         Anticipand schimbarile dramatice din industria de profil si in special pe cele legate de modelul de distributie traditional, traduse de LAX TEK ca o continua erodare a profitului, am decis sa reconsideram modelul de business anterior utilizat abordand si alte segmente ale sectorului tehnologic cu un mai mare potential de crestere a profitabilitatii.

              LAX TEK a stabilit parteneriate cu liderii de piata, dezvoltand in acelasi timp competentele necesare pentru a oferi mai multa valoare adaugata produselor si serviciilor distribuite in mod traditional.

              LAX TEK se defineste ca distribuitor de produse si servicii cu valoare

adaugata, incercand sa familiarizeze piata cu conceptul de „business intelligence”.

         Rezultatele obtinute pana acum, ne indreptateasc sa credem ca orientarea noastra este corecta.

         Portofoliul de produse si servicii s-a schimbat de asemenea, extinzandu-se semnificativ catre technologii de actualitate,

         Pe parcursul anilor de activitate compania a mentinut ceea ce si-a castigat inca din start, reputatia de lider teritorial in piata IT&C sau a produselor hight-end.

         In prezent compania isi orienteaza eforturile in extinderea portofoliului de produse distribuite catre noile tehnologii adiacente mobilitatii.

Sus